Hej.

Hej mitt namn är Erica och sådan här är jag.

Jag ser ut så här.
Och luktar så här.
Och jag brinner för kläder och skor. Det finns verkligen ingenting bättre. Skulle väl kanske, kanske vara min familj då, som består utav en mamma, en pappa och en pojkvän.
Jag pysslar med en sport som gör att jag ibland får klä mig så här.

Och jag bor tillsammans med min pojkvän i en lägenhet som bland annat ser ut så här.


På somrarna säljer jag glass och korv och popcorn och spunnet socker på Liseberg. Och resten av året läser jag Teknisk Design på Chalmers.

Det finns tusen andra saker som jag vill visa och berätta. Men vi tar dem en annan gång. Tills vidare kan ni alltid kika på min gamla blogg.

Kommentarer
Postat av: Claudia

Den där parfymen luktar sjukt gott! Har den också :)

2011-06-03 @ 16:20:07
URL: http://noregretsjustlove.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Så fin! Chalmer's låter svårt. Och jag ska faktiskt till Liseberg på lördag, haha! :)

2011-06-30 @ 21:07:56
URL: http://alliema.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0