Velfian

Jag grubblar fram och tillbaka på hur jag egentligen ska göra med cheerleadingen. För det är ju kul. Hur kul som helst upptäcker jag varje gång jag faktiskt tränar. Men samtidigt kommer det att bli väldigt jobbigt att behöva åka långt med kollektivtrafiken tre gånger i veckan samtidigt som jag ska sköta studierna, förhoppningsvis kunna extraknäcka lite och dessutom göra annat som att ta't lugnt och kanske starta upp ett jättejätteroligt projekt med finaste Julian. Så i det här ögonblicket tror jag faktiskt att jag kommer att skippa cheerleadingen. Det finns för mycket annat som jag vill hinna med.
Jag har lite svårt att bestämma mig bara.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är så svårt när det är så. Gå på magkänslan!

2011-06-19 @ 15:29:29
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: Lule

Här skippas ingenting! Du kommer ångra dig! Vi ska ju till USA!! :D

2011-06-22 @ 13:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0