På väg till Vemdalen

Min familjs skidsemester 2005.


Kommentarer
Postat av: julia.

hahahaha! den där var bra! önskar att jag hade filmat när min familj var påväg hem från paris förra sommaren och körde fast hyrbilen på charle de gaulle. bilen var 2.10 m hög och max höjden var 2 m. vi var liite sena (jättesena) och mitt och lovisas pass gick ut dagen efter (såklart). då sa pappa: vi testar, det kan funka. det fungerade inte kan jag säga, hela taket skrapades innan vi lyckades stanna och då satt vi fast och blockerade hela vägen som går runt där bilarna kör så ingen kom förbi. precis bakom oss var den en buss med japaner som fotograferade oss. vi hann inte lämna in bilen så vi lämnade den där, tog våra väskor och sprang så fort vi kunde till vår gate. fatta paniken! vi hann inte ens lämna in bilen!! hahaha! resten av resan var typ lika rolig, det var precis som att vara med i little miss sunshine.

2011-08-23 @ 09:55:57
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0